Rajd SeTKa z Lodem 2022 – relacja

W piątek 25.02.2022r. wraz ze wschodem słońca wyjechaliśmy dużą ekipą z Poznania do Wałbrzycha. Na miejscu przywitała nas wiosna – słoneczna pogoda i błękitne niebo, co pozwoliło na chwilę zapomnieć o problemach i trudnej sytuacji Ukrainy. Pierwszym przystankiem w naszym planie wędrówki była Harcówka. Wspaniała panorama Sudetów, która roztaczała się z platformy widokowej obok schroniska, była fantastycznym tłem dla grupowego zdjęcia. Ruszyliśmy dalej, kolejno zdobyliśmy Niedźwiadki, Wołowiec, Borową i Jałowiec. Po przejściu całej trasy mogliśmy zregenerować siły w Browarze Jedlinka, a dzięki śpiewankom ten wieczór nabrał zupełnie górskiego klimatu.

W sobotę musieliśmy rozgrzewać się na szlaku, bo wróciła zima i dzielnie walczyliśmy o zdobycie Wielkiej Sowy bez tlenu. Nie było śladu po wiosennym powietrzu i błękicie nieba. Niemniej dzień ten był piękny. Ośnieżone ścieżki prowadziły nas przez masyw Włodarza i Wielkiej Sowy. Wędrówkę zakończyliśmy w Schronisku Orzeł, gdzie czekało nas niezłe świętowanie przy akompaniamencie gitary

Resztę rajdu można uznać za SeTKa Express, śmiało można powiedzieć, że toczyliśmy wyścig z czasem. Szczególnie pozdrawiam w tym miejscu tych, którzy biegli na dworzec Wałbrzych Miasto! Cieszę się, że po kilku latach studiowania na UEP trafiłam na rajd i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę mogła podziwiać górskie widoki w takim towarzystwie.